Hell was full, so I came back ;)

Sitter uppe hos min älskade granne, vi har kollat film och ska såklart fortsätta med sista halvan nu :) Vet dock inte vad den heter men handlar om en man som mördar en dödsdömd man och sen en annan man som är fri i samhället eftersom dem redan mördat hans fru & barn. Riktigt smart är denne man alltså och så som han gör hade jag med gjort, fått dem att lida, torterat personerna som hade funnits i mina tankar 24/7.. Allt för att hedra min familj! Just nu har han inget kvar att leva för så han förhandlar väl med åklagaren och skäller ut dommaren i rätten. Diggar filmen och om jag får reda på vad den heter så ska jag meddela det här på bloggen för den bör ses! :)

Höres senare <33 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0