Det finns en sorts tillfredställelse i en gåta..

Nej men kvällen var väl rolig! Hahaha men fan vad jag är kass på att vinna i kortspel och jag får väl erkänna.. Är en dålig förlorare :$ hahah!
Men kvällen flöt på och sen blev de hemgång :) Sitter just nu och tänker lite och bara lyssnar på musik <3 Rätt lugnt, eller riktigt fridfullt kan man med säga. Ska väl snart somna med men de betyder att jag ta bort alla grejer som ligger på sängen, det orkar ju inte jag :(
Spelade ju även matchen idag och vad sa jag att jag inte skulle göra, jo skämma ut mig. . Vad gjorde jag, jo diffade för jävla mycket och han både bli utbytt och sen hoppa in igen så snabba ord = Skämde ut mig :(

Nu ska jag sova iallafall! Hörs imorgon lovers, Puss <3 :)

Jag vet att jag döljer en sanning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0