Dagen i miniformat :)

Alltså jag är ju as trött egentligen, fan vad denna dagen har tärt på en xD Gymmade 90 minuter imorse från halv 8 hahha.. sen vart de skola fram mellan 10 - 14.. sen stack man hem, packade om träningsväskan för att sticka på CyklingPulse kl 17 ;) Okej nu trodde seriöst att jag dö xD Men kul var de :D  Sen solade jag hihihi i das stå upp solariet.. Varmt :P



Nu är de lite snackis i telefonen och ska snart in o duscha, sen blir de kolla film o mysa med den bråkiga mamman! :P Tror den heter allt för min syster :)

Blev lite mycket med ordet 'sen' hahah! Vi hörs senare Puss haaaaaij <333

Kommentarer
Postat av: Ivernelly

Interesting site. Worth the visit!

2012-06-05 @ 13:22:04
URL: http://ivernelly.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0