Glöm inte bort att du är Underbar =)

Jag har precis kommit på en grej samtidigt som jag gjorde något annat.. smart (A) Nej men jag har sugit balle på att kunna uppdatera & sträckte nyss min hand. Aj :P
På grund av hur det vart på praktiken så har jag inte alls kännt för att blogga.. blir bara massa klagande men där är underbart ibland, men andra halvan av ibland kan vara jätte jobbig med :( Ska jag vara ärlig hade jag hellre vart kvar i skolan och om inte S hade funnits där så hade jag absolut velat vistas på St: Lars.. I personalen är alla underbara men de visar de på sina egna sätt, bra eller dåligt.. vet ej :) Har hunnit bli skickad till infektionen med för blodprov osv så de svaren väntar man på och skrattar samtidigt :P En rolig historia som inte behöver dras här hihih (A)

Jag tränade idag iallafall och det var hur underbart som hellst, skönt att komma bort, släppa stress & tankar och bara tänka på sig själv! Pappa satte in pengar på kortet så att man efter s.a.t.s kunde gå på Entre och leta jeans. Hittade ett par jeans på Vero Moda :D och sen även lite mer =) .. Hur lovely som hellst, skit glad!


Dessa snygga blev de från New Yorker :D


 ;-) Man nekar väl inte en kvinna i leopard xD hahhaah


Blev även dessa jeans liknande mjuka leggingsen från Cubus :)


 Så här ser jeansen ut från behind.. inte meningen att visa röven men typ fokus på fickorna :P


Och framifrån med såklart :)

Supernöjd med hela dagen, nu på kvällen blev de även att kolla film med den älskade grannen & hennes bror + min broder.. Avatar, och okej den var bra :D
Nu blir det godnatt & pussen för imorgon ska man upp vid 11... hahah see u <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0