Bakom varje skämt finns en ärlig tanke

Dagen idag har vart underbar med. Var med grannen ett tag på eftermiddagen innan man käkade med familjen och drog mot hallen för tävling xD .. Det gick lyckat och jag kom 3a bland duktiga ungdomar. Är nöjd med spelet för de var finfint :D
Sen åkte man hem och fixade lite innan man skulle följa med mot Helsingborg för att lämna den underbara kusinen som vart nere en vecka nu :) Kom hem vid 11 så sedan dess har man suttit vid datorn.. skulle faktiskt göra ett inlägg efter man käkat frukost men då var klockan redan 1 så då tyckte man att de kunde vänta lite & så. Men sen gick tiden snappt så de blev inget alls hahha xD men men.. Mina kvällar har vart underbara nu på senaste :) De gillas starkt! ;-) (imorgon är det jobba kväll.. kommer kanske blogga innan man drar mot jobb, annars får de bli mot kvällen. Pussen!

(såklart kollade man igenom fina meningar under tiden man var hos grannen <3)

I've seen his type before..
He's dangerous



Cause I'm doing things that I normally won't do.
The old me is gone, I feel brand new



Meeting you was fate,
Becoming your friend was a choice
But falling in love with you I had no
control over <3



Details don't matter,
we both paid the price



He lied us through



Så länge vi båda andas..
Är det okej! .. 



Jag skulle aldrig ljuga när något sånt här står på spel.. Vi spelar på bra och ingen tycks lida utav det. Lovar jag så lovar jag, ingen får veta!


         

Godnatt allihopa :D <333

Godnatt allihopa :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0