Sleepy time =$

Slutade sent idag eftersom det blev en C-tur på praktiken i Lundssjukhus.. imorgon blir det A-turen..  jag skulle fan hellre ha 2 kvällar i rad istället för detta .. det e jobbigt att inte sova mycket :(  Och nu är jag bara grinig och har nyss skällt ut datorn för att den stängde ner internet medans jag försökte skriva det blogginlägg tidigare! DAMP ^^
Pappa hämtade mig iallafall nu nu innan vid halv 10 och vi körde till MackeDonkan & handlade Drive Thrue mat till mig och kusinen som väntade hemma hos mamma. Lillebror sover och mamma jobbar natt så här är de lugnt, vi sitter & nördar med datorerna nu efter maten hehe.. men jag ska verkligen jumpa in and raip my bed riktigt hårt! haha och skönt ska de bli.. kommer blunda snabbt & sen vara väck direkt :D Muhahahha

Såg även bilder från begravningnen utav den lilla flickan på 12 år som somnade in för ca en månad sedan.. Sorgligt när man känner de runt omkring :(  Som andra har sagt så säger även jag de igen, Vila i frid M <33

Här kommer iallafall lite kul/onödiga/töntiga bilder från mat tiden haha, (aa'<3 hihih:




 
hahah och med de hälsar jag godnatt ! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0