Rubriken blev error =$

Jag saknar den rollen du spelar ibland.. för en vecka sedan var det helt okej men nu är du borta igen. Kanske har du kommit på hur fel det är eller så har du helt enkelt inte tid men så brukar de ju alltid vara..  Allt för dig & bara när du har tid! Vi kanske ska ändra på den regeln ;) Jag vill inte vara ett andra handsval längre, eller vilket av alla dina val jag nu är :S För min värld krashar nästan ihop när jag när jag sätter dig för migsjälv och så ska de inte behöva vara <3
Behövde bara skriva av lite.. men hur som hellst så är nästan denna vecka kvar, vilket innebär bara 4 praktik tillfälle kvar! Lite skönt om jag får vara ärlig för sen blir de Thailand i en månad och de har jag förtjänat !! :D

Puss kram & godnatt! <33

Tittade nyss även på Grey's Anatomi! Det är så bra and I love it :D<33
Skulle verkligen inte heller bangat att ha '6' med Dr. Mark Sloan ;) grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0