It's not Right, but it's Ok

Och jag som skulle blogga imorse.. njaa blev ändrade planer för jag höll på att försova mig men hann såklart ;) Är alltid snabb på ett eller annat sätt :) hihih, kom till praktiken och där blev det lite ändringar så japp.. känns som om man tappar all kontroll igen.. presic som för ca 3 månader sedan.. hoppades att jag inte skulle vara med om de igen men nu kan de små skitsaker som händer få mig att halv grina. Usch :( men men man överlever!

Nu blir det sängen för imorgon ska jag upp redan 05.00 för att hinna fixa mig innan min lovely daddy drives me to praktiken för där börjar man vid 7 hahhaa ... till halv 4, så blir de nu ons-fre :P Bläää! xD
Godnatt iallafall och imorgon blir nog ett sent inlägg igen för man kanske ska träna lite och kolla på (gubbarnas) Klubbmästerskap under kvällen :) pusspuss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0