I'm a part of the world

Ibland så trivs jag med mig själv, eller det gör jag faktiskt alltid numera. Jag har förändrats så himla mycket and it's all because of u! Jag hatar dig din jävla idiot men underskatta inte mig för det är inte jag som förlorat ett bra liv. Hur som hellst så är jag gladare nu än någonsin men jag har mina knep.. Genom att prata med han eller prata med honom så har jag blivit så mycket annorlunda.

Nu är det praktik med och jag gillar inte den alls.. eller jo det gör jag, jag gillar arbetet men trivs där vet jag inte riktigt. Allt är okej men ändå tvivlar jag. Skulle bara vilja gråta för när det händer saker som gör att jag tappar kontrollen så stannar jag till och släpper allt. Jag fegar aldrig ur men blir bara så himla ledsen och önskade att jag bara kunde vara lugn :( Jag skulle hellst av allt bara vilja stanna hemma och ligga kvar under de varma täcket i min säng och inte stiga upp före 11.. och nu denna veckan har jag 4 dagturer på rad.. eftersom jag sover såpass lite dessutom så kommer jag inte vara människa på fredag kväll :( men men finns de som har de värre än mig så jag ska egentligen inte klaga!
Har mitt underbara gym.. Så underbart :) tänkte lägga in lite bilder men vet inte hur jag ska organisera dem hihi :) puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0