I pay no mind to the negative kind (aa'<3.. and I'm just fine

She was so young with such innocent eyes
She always dreamt of a fairytale life
And all the things that your money can't buy
She thought that he was a wonderful guy (:

Söndag: har hänt absolutly nothing! Eller jo en massa skit egentligen och det har ju vart morsdag så de var väl okej. Stack till pappa senare lite, Var med den underbara grannen resten av kvällen till dess att natten smög hit. Vi kollade på Göta kanal 3 & käkade fruktsallad, GOTT (Y)
Vi pratade tatueringar och lite framtida planer samt pratade lite skit. Underbart att bara kunna berätta allt för dig, du står mig så nära och jag älskar dig <33 tihih*

Just nu känner jag att jag längtar bort, åker om en vecka till Thailand 7/6 :) .. Blir borta 4 veckor och vi hyr stort hus med pool och 6 sovplatser.. dem kanske menar badkaret, golvet i hallen och taket.. hmm ??! haha eller så kan man bara hoppas på de bästa men sett bilder och där är paradiset kan jag lova! Egen pool och så himla snygg uteplats. Pax för mig och datorn liksom. Kommer ha med mig datorn så man kan sitta om kvällarna och prata med massa vänner :) Längtar efter att få känna sandstranden mellan mina tår och bara få jogga ifrån mina problem på mornarna längs de vita stråket (a) Behöver komma bort till sol & bad och att bara få umgås med personer i annan miljö.
Nej nu blir de sängen, en fullspäckad vecka framför mig. Måste boka tid med min kiropraktor, boka tid för en 'intervju' och göra klart massa gamla läxor och hitta på kuligheter med dem i skolan.
Puss godnatt lovers ;)



Kommentarer
Postat av: Ragnarmathea

Interesting. No more comment :)

2012-03-23 @ 13:51:37
URL: http://ragnarmathea.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0