Helgen :)

Har faktiskt inte orkat eller kunnat uppdatera. I fredags var sista dag turen på praktiken innan helgen och att ha 4 sådanna i rad är inget som rekomenderas :( Höll på att försova mig då på fredagen, mamma väckte mig 10 min innan pappa skulle komma och hämta mig, Kaooos! Var bara så trött.
Men sen när man kom hem och helgen började så stack man med Grannarna & solade.. Det gav verkligen färg kan jag säga ;) Grr hihi! Blev annars för övrigt en lugn fredag men igår vara bara så himla kul. Stack och umgicks med Marcus och vi käkade gott, spelade wii, och hade för övrigt trevligt :D Spelade in videos .. men jaaa, hahah kan inte sluta skratta åt dem xD <3 Och nu idag har de bara blitt att slappa och vaknade upp hos marcus först 8 & sen vid 11 för om man känner mig rätt så stiger jag knappast upp kl 8 :P Bilder kommer nog och videona.. får vi se hur de blir med dem hahah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0