Sometimes I wish I were an angel, sometimes I wish I were you (: <3

Vet inte alls vart jag ska börja.. hehe :) Har haft fullt upp i veckan, sov hos my darling onsdag - fredag, stack dit dirr efter praktiken i onsdags och direkt till ett möte och senare skolan + praktiken på fredagen.. :) Så himla kul, vi rullade ner för kullar, grillade, sjöng singstar & shoppade lite morsdags presenter! (Y) tummen upp för de dagarna alltså. Sen hände ingenting på fredagkväll för de blev bara lugnt & skönt, somnade dock på soffan med alla lampor tända.. eller de flesta (:

Lördag!! : För de första träffade man grannen först för att ha en 'snälla kan du fläta mitt hår - dejt' ;) Efter de var det meningen att jag skulle cykla för att hälsa på gamlagamla praktiken i Oxie där det finns ett par underbara personer <3 :) Men jag blev körd av pappa, hiihih och fy fan vad man mår bra efter att man vart där <33
Blev nog ngn Dejavu känsla där.. hehe säger bara Sluuurp (kaffet) haha" vet inte om jag längtar till sommarn nu längre för hämden skulle nog vara ljuv eller hur vill du uttrycka dig ;)

OCH FÖRESTEN!! TYSKLAND VANN IDAG :D EUROVISION! LIEBE ALLES ;) hiihih så rätt ;)

Godnatt för nu :) detta är all fakta som kommer komma ut, sen vad man döljer vet bara jag.. och someone more.. hahha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0