.. update & godnatt =)

I tisdags gjorde vi inte alls mkt. Sol & bad i poolen bara.. men guud, blev sen så rastlös att jag gick och hälsa på alla folk som bodde runt omkring vid gatorna och vägarna i sina små skjul .. ursöta folk och alla bara ledde/vinkade eller fick ur ett Hello (på dålig engelska)... :) med eller utan tänder, alla lika glada! Tänk alltså att man inte har ngt men egentligen så har man hela familjen samlad och den betyder allt, det borde vi bli bättre på i Sverige! Skit i grejerna och umgås tillsammans istället för man vet ju inte vad man har förräns det är borta <3
           Iallafall så var man ännu mer rastlös sen så då stog man o fjanta sig vid ute duschen =$hahaha! Och på kvällen gick vi ut för att bara sitta vid en bar men det slutade med att bara jag, mamma & mormor went to Adam's bar :) Blev Baccardi och kebab..  usch fyllemat kanske ?? ;D

Idag har de bara vart slappt, vaknade vid halv 4 efter många irriterade grejjs.. hmm! haha så det blev bada lite, spela kort, fixa sig o sen stack vi o käkade vid 20 tiden. Jag & bror är nog rätt lika ändå. Båda vill se okej ut innan man drar ut och båda vi vill att vi (varandra) ska se okej ut. haha!  Så vi stod o fixade varandras kläder o sen gillar inte han mitt hår så han bad om att få borsta om de xD Love him <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0