Tänk att vara henne

Varför ser jag spindlarna krypa runt i taket när där inte finns några! :'(
Nej nu skärper vi oss och spyr på alla killar, har väl isåfall spindlarna på min sida. Huur blir jag hel efter att du förstörde mig ? .. <3 Tycker ju om dig fortfarande.

 Jag har hittat en förebild.. eller har ju självklart ett par men jag har verkligen fastnat för Jackie, Jackie Ferm ni vet ? :) Tänk att se ut som henne, hon är vacker & ser så otroligt stark ut. Avundas henne faktiskt.
Tänk att ha genomgått hennes 'skit' och ändå kunna vara den personen hon är idag, vet ju inte hur hon är men enligt bloggen så är hon glad, vuxen, kan prata om allt som hänt och vara sig själv. Jag däremot vet inte vem jag är, tror jag hittat nya mig snart för jag förändras mycket fortfarande, men däremot kan jag inte prata om de förflutna.. I smyg brukar jag gråta för att lindra smärtan.. men alltså nej jag ska bli bättre, Jag ska bli den jag vill vara! :D 
Så gissa vad jag gör nu då.. sitter o inspereras av Jackie & luktar väldigt mycket tigerbalsam (plåster) <3 hehe. Hoppas jag kommer träffa på dig någon gång :) 

 
 Bild från google..
Alltså vacker, de kan man ju tycka som tjej om ngn väl.. hmm! :)
När jag blir stor vill jag se ut som dig.. dock skiljer de 2 år så det
är nog ingen risk.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0