Regn & Film :D

Mamma väckte en vid halv 2 kanske.. för att samla tvätt, sen stack de iväg! Sen kommer Makus & gnussar en i ansiktet vid 3 haha för han var hungri. Limmade på Lösnaglar igår innan jag somnade. Först var de mot de franska hållet men iochmed att jag hade rosa under så blev de fult =/ .. så målade över dem ;)
kollade innan på Robots.. (teckad film med bror som nyss slutade) The people kom nyss tillbaka med o de hade köpt med sig mat. Min frukost klockan 19.00 ... men ändå ligger de kvar i kylen för man inte orkade (köttbullar & pommes) I'll be fine någon gång  

Här kommer iallafall lite bilder från i Fredags! så himla underbar var den dagen!
Började med elefant ridning, sen mat i pathong, sen shopping sen lite dricka på hells kitchen hos micke :D Träffade söte hunden där med och fick min Klose tröja #11 av mamma :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0