MARDRÖMM! ? ? jaa fy fan :P

Alltså det är inte bra att bara sova liksom 4 timmar.. för det blev inte mer. Avslutade iallafall igår med vad jag höll på med o de vet jag själv inte riktigt vad de var! hahhaha ;) Men sen gick tankarna om min telefon, den glömde jag hos massören jag träffade igår så mamma skulle hämta med sig den idag eftersom hon ändå skulle dit .. snällt, fast jag hade nog velat vara med då för ni inatt drömde jag om sms som inte skulle vara där. Vet inte om där är några, eller ett är där iallafall (hmm) men de e från Svedala :P lyckliga slut.. klart de bara innebär 6. Kunde ju jag med fattat igår hah, dumt! Nej men så drömde jag att han läste igenom o kollade igenom telefonen hahah så att skolan fick reda på att jag limmat ihop kycklingbitarna som vi brukar ha i såsen.. (Har jag Verkligen Inte!) hahha.. och jaa sen var hon skit sur för allt hon hitta, finns klart inget haha men vaknade med panik i kroppen och de var inte skönt för när jag nästan sprang upp ur sängen blev yr och fick sitta mig. :P godnatt igen typ.. klockan är 10 över 10 så jag funderar på att nanna ute vid en sol stol nu och bli mer färgad ;) pusspuss <3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0