klockan är natt här nu :( .. jag är inte trött!

Idag vaknade man och gick direkt ut men först tvingade mormor en att äta frukost.. hihi blev en liten yoghurt och juice :P ! sen blev de bikini på och steka i solen. Blev att man fick hämta bror för doppning i poolen :D så underbart varmt väder det var idag! så vi simmade och hade oss, lovelu :) Hur som hellst så höll man på så hela dagen fram till 5 då chafören kom för att köra oss till en resturang.. grymt god mat där! Efter det bar de av till ett litet ställe bredvid där de fanns mataffär, frisör, bank & lite sånt. Jag ville klippa mig så de fick jag. Mitt hår var fan som stål ull efter 3 dagar med sol & bad :( buuhu <3... så nu blev de uppklippt igen ju men liksom ändå bye bye 10 cm hår hahah! fats skönt för de kommer hinna växa ut igen innan vi åker hem eller ngt :D nu ligger man i sängen och kollar runt lite i datorn, fixar med bilder och lyssnar på musik. Kan inte bli bättre... eller jo ;) hihih! puss puss! :D


Liten del av poolen och även då altanen :D sjukt underbart!


haha skit i de osminkade för man det är för varmt haha!
Love u bror <3


Mimmi & jag under saxarna och fönerna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0