In Thailand right now ;-) klockan är 03.00 här nu.. ungefär :P

Inte skrivit på jätte länge men däremot så har det hänt grejer. Hela helgen var liksom full av party time typ. Först 18 års fest hos min älskade kk (??) hahha och sen stack man till Oxie och umgicks med Emma sista gången & bowlinggänget i guess. hehe sen hela söndag var liksom bara att man kom till emma o sov där från natten ju. men vi var där hemma halv 5 och jag somnade inte förrän innan 6. sen skulle jag vara hemma innan 12 för att hinna med allt. Massa arbeten som tog död på mig och sen skulle man packa för den delen med. Grannen kom ner och hjälpte mig att packa :D haha annars hade inte ens halva mitt bagage fått plats :P hihi sen fyllde hon år 6/7 så hon fick en födelsedags puss när klockan slagit 00.00 :D <3 detta blir en liten sammanfattning och skiriver ett nytt inlägg om Mr Hottie och Thailand this far... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0