Idag var en sådan dag! <3

Usch, alltså detta funkar inte särskillt bra längre! Solsting x1000 & huvudvärk :( Nu är jag egentligen hungrig men huset är larmat och då kan jag inte gå till köket .. vi ska iallafall bli hämtade om 5 & en halv timme.. Då kommer Yaakob och kör oss till stranden i Pathong för att vi ska slappa där innan marknaden med. Känner bara ångest och jag kommer inte orka alls.. kommer vara död & orkeslös på solstolen men de får man vara tycker jag. Iallafall imorgon :P men har redan bestämt mig nu för att jag faktiskt ska äta innan vi sticker :) Grattis :D:D!
Hur som hellst så får jag ändra vanor till nästa vecka, om till och med 'han' tror jag kan så borde de nog gå. Jag kan göra vad jag vill, med lite vilja så (ska bara hitta den först).

Pratade med Söte innan med, saknar dig faktiskt haha xD Men sommarn kommer vara lång :D =$

Nu blir de godnatt så see you later! :)puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0