I found love!! :D

Här kommer lite bilder av det som verkligen är GLÄDJE! hahah skorna älskar jag ;D och allt annat med man fått såklart men ihhh. Shoppingen är Perfa ;)
Fick den rosa adidas från marknaden i lördags och sen blev de ju märkes outlet med säkert minst 100 affärer i måndags ju.. där blev det träning/cykel byxor, sportbh (nike) och lite mera ... Letade även egentligen skor men hittade inga föränn vi kom in i äffären med långa prislappar hahha! Mamma gick såklart ut lika fort men ifall man jämförde med priserna hemma så är ju 700 svenska här inte så mkt.. då kan man undra vad de kostar hemma, vilket jag inte vet & bryr mig inte för jag fick skorna tillslut ändå !! :D<3


Det såg ut som i filmer.. In i en affär & ut igen. Sen samma sak i nästa hahha =D


Lovely.. Jag tror jag är kär =$ hih!  Diesel :D


Den rosa adidas från marknaden & mina lovers... ;)


Snyggt! Nog de enda som inte varit slumdog style .. gångar & affärer överallt!

Kommentarer
Postat av: Marthina ´

Vill också ha en rosa addidas :(:(

2010-06-27 @ 13:55:49
URL: http://emmamarthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0