Hemmadag i huset.. (15.57)

Jag kommer ihåg när det blödde eller när allt bara sa stop! När jag gick ner mig själv för att ångesten tog över, att vara så underbar och äkta till att vara ledsen och falsk... Det är inget jag saknar alls för nu är de bara ett sätt som gäller och de är mitt! Om 2 veckor börjar jag jobba på stället som tack vare 'henne' förändrade mitt liv. Till det bättre, nu vet jag iallafall om de saker som gör mig till en annan person och gillar det. Nu är det inte bekräftelsen jag söker efter längre, för den verkar jag fått av dig nu. 

                     Det du inte kan få,kan du inte motstå          
                                  I'm saying it's killing me
                                            Told you i'd be back better..
                      Saker man ångrar är chansen man aldrig tog
                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0