BILDER !! :D ..

Denna bilden/bilderna skulle egentligen komma med till inlägget igår men då blev de ngt cp.. hmm! nu Fungerar det iallafall så just Enjoy :) Lite från tisdag & onsdag
Förresten så är jag jävligt sne nu! Sovit ''bara'' 7 timmar för jag skulle vakna lagom till solen vid 12 och lägga mig & somna om på en solstol. Man fixxar allt och sen förstörs det av att musiken i öronen inte ville fungera och en jävla röd slända skulle flyga runt och sätta sig, var det inte på knäet så var det på handtaget och jag ville inte bli kompis med honom!! Så jag gick in, har huvudvärk, har inte druckit & inte heller ätit så det kan ha ett sammanband ju för jag blir så himla tjurig ifall inte jag äter. Men hur som hellst så är de inte gott och dessutom inte kul att äta när det e varmt så här kommer de utvecklas ätstörning deluxe.. ( skoja, fast de inte är ngt att skoja om alls! =$ ) Men iallafall samma sak igår men då sov man bort hela dagen för att man inte orkade med ngt längre. Bättre då att bara vara som snällast, alltså tyst och sovande hahha .. men men nu får jag väl äta en liten yoghurt så att bror orkar med mig, Rätt mycket tjaffs igår ju ;) Bye bye <33 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0