Återigen thailand.. :D och nu är klockan 03.00 på riktigt.. (om 7 min)

Sov inget på den långa flygresan heller, hade inte sovit natten innan för då satt jag med mina arbeten :( Hur som hellst i made it!!
På mellanlandningen i bangkok så sätter sig är en brown guy i kollar på mig snett emot :P .. sen gick vi såklart på samma plan och sen tvingade jag lilllebror att använda toa så jag kunde kolla runt lite :P Så när vi gick tillbaka skriver jag en lapp med mail o ´facebook och går o lämnar den ;) hihihi :D :D ! Sen när planet landade 30 min senare o alla ville gå av så kommer han bak till oss o börjar prata med mig .. han kom från Etiopien och hans namn kommer jag inte heller ihåg för hans kropp kunde man drömma om! :D  HAn bad även om telenummer så maybe I'll see him :D <3 Han sa även att han : I like your eyes. They look like diamond eyes :D snuttigt ju hihi ^^
Vi har fotat lite idag & igår, fått manicure & pedicures, massage och jag blev noppad på brynen :P Billigt !! :D $ Nu ligger alla o sover utom jag och Mimmi, den andra tjejen som är med oss och åker. Mammas vän's dotter :) Vet inte om de ska bli ngn bild eller inte en godnatt nu iallafall :) <3

Neej ingen bild, är för trött :( :P <3 puss puss!                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0