I made the headlines, tell everybody (aa'<3

Vad händer när man inte vet vad man ska skriva.. hmm! Får bli ett ordinary idag då :D Var vaken stort sett hela natten igår.. som nu (glöm inte att jag fortfarande är 5 timmar före) så idag sov man nog till halv 2 men låg däremot kvar tills halv 4, gjorde inte så mkt för regnet hade slukat solen :P
Det blev iallafall att sticka med de andra till salongen för underbar massage & senare även fot-fixning :D! Super duper underbart :) höll på att somna för så skönt vart de, efter där blev de mat på family.. Min frukost klockan 20.00 och de var kanske en aning Spicy men så gottigt hihi!
Igår fick jag liksom av ngn strange anledning lust till att lyssna på Aqua... de är eller var väl den danska gruppen :P Så här får ni den jag som går på repeat här.. ;)


Iallafall sitter jag här medvetet och glor runt på olika sidor ;) .. haha! nej men ska faktistk ut och simma i poolen om en timme, känner mig så stel nu men inte konstigt heller. Blir efter den halvtimmen att lägga sig o somna på en solstol hehe :D .. Känner mig smart, bara de inte börjar regna medans jag ligger där sen för inget brukar kunna väcka mig :O men återstår & se :) Puss sovgott lovers <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0