Träning på detta då =D

Nu har jag vaknat.. alltså på riktigt! Snart blir de att ta sig ner till älskade s.a.t.s för 2 timmars träning =D Guud vad länge sen, känner att de behövs nu. Jag mena och om det är helg ? Vädret är inte speciellt fint anyway och då kan man dra igång allt nu 2 dagar tidigare iställe för på måndag ;D hahha! Nu fattar säkert folk inget men I can tell you guys efter allt börjat på riktigt :-* Kusinen och hennes mamma kom redan hit ett tag idag =D =D <3 Fan vad man saknat dem eftersom man inte alls träffas så ofta som man egentligen skulle vilja.. Nej nu blir de flera happy weeks =D Hörs senare, pusspuss!

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after ! <3



Förresten så vill jag ha tillbaka mitt mörkare hår nu! Sitter och kollar på olika bilder och jaa.. Jag vill ha de mörkbrunt iställe. Även nyttigare för håret än att hålla på med de blonda som dessutom blir fruktansvärt fult med UTVÄXT! hahaha just de så tänk på de, usch nej men brunt får de bli (= <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0