There's a club in Miami.. <3

Sitter uppe hos syster och har käkat middag faktiskt för en liten stund sen! Det är nog den enda riktiga maten jag ätit idag.. eller jo just de, en snabbis sallad när jag hade rast, fick bli att äta i bilen då efter som man snabbt skulle hinna med Läkarn i Lund... <3 men japp :) hihhihi han var snäll och sa att jag skulle skita i Malmö för dem bara bråkar med en :P hahha xD Chill ju.
Spelat brännboll med vissa från laget, de kunde ju vart fler som kom ?? för laget eller men sjukt kul var det hahah för ja kanske 4 av 12 ?? skada sig.. sträckningar eller ? hahah och jag trampa fucking cp snett när jag sprang :( Så trampa ner med ankeln och de gjorde ont, då föll man pladask haha .. :( men nu sitter man lindad för foten är svullen och gör faktistk ruskigt ont men men I'll survive ;) Imorn är de jobb och jag hoppas att jag kommer upp .. (vilket jag ska/kommer göra) Sover hos syster inatt med bror och får väl ställa klockan medans de 2 egentligen kan sova vidare! aja.. snart Godnatt. pusspuss byye :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0