sitter uppe hos grannen :)

Omg jag måste köpa nya sommarskor! Jasmina har hittat världens finaste.. eller ja hon har köpt de såklart. Från Nilson's .. ska be pappa om att handla imorgon.. hahaa Mamma bara NEJ! hah men jag har inga pengar till o handla dem själv ju och som kanske inte heller alla läsare vet så ÄLSKAR JAG SKOR :D !! Så imorgon måste jag ha dem! Ni får väl se om daddy's girl lyckades ;)
Duschar här uppe iallafall och drar väl ner om ett litet tag, hahha och nej .. vi ska inte snacka om vad som sker i nu hahha .. :D Men vi är inte kloka :) Föresten så är de ju grannen jag hittar många meningar ifrån som tex:

SHUT UP, I wear higher heels than your dick

I tell them boys what they wanna hear

He know's the worst thing about me and it's ok

The things you hear about me are probably as
fake as the bitch who told them!
 
            
Jasmina's blogg:  http://belikeno0ther.blogg.se/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0