:P

Alltså jag vet att bilderna borde komma men de får vänta ett tag.. jag har hittat ett kex! Shit vilken man alltså.. men varför har jag alltid oturen att inte komma ihåg namnen :P ahahhaha! men men vi kan kalla honom Africa eller ngt sånt ;) Snyggo iallafall. Vart ute med Anna o dansken när de kom förbi o kallade haha (a) dumme mig går dit såklart och hälsar.. Raaaauw ;) Guud idag var en underbar dag! nu sitter jag o äter min första måltid med hahah och den är inte ens äkta xD
Började jobba idag med, så himla underbart och gud vad jag gillar mitt ställe hehehe! puss haij, nu blir de mer facebook o sen somna hehe xD 

Föresten om du läser .. FÖRLÅT :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0