I need you! :D<3

Haft det fullt underbart nu i 2 dagar för jag träffade min älskling, jaa självklart Emma :D Countdown till ONSDAGEN liksom men sen blev de ändå torsdag med! inte vart hemma mycket nu hahaha.. och brun e man väl inte, beror på vilka man jämför med :P hahhaa.. Hur som hellst har de blitt så mkt bus, lekplatser hahah (de visste ni inte va? Jag älskar de med klättring och sånt hihi) sen har de blitt att kolla på CP matchen där pojkarna förlora.. Jävla strunt alltså! Dippa med grönsaker, chips, popcorn, cola .. Riktigt tjockigt haha ^^ Hur som hellst även vart nere vid hamnen för att 'hälsa på båten' & spela minigolf där jag vann! wiiiie ;) Skrattat som jag vet inte vad iallafall, kan inte hålla mig för skratt & e blond = good combination va ? haha aja, sorry för dålig uppdatering men de skiter jag i ärligt talat. Haft de underbart so what! :D Hihihi fler sånna här dagar måste de bli :D Vaknade dock upp med världens huvudvärk och gubbarna på gatan gjorde inte grejen bättre, så satt i köket och drack vatten :) Sen blev de alvedon och då tar jag självklart för många.. tog 10 =$ 

 hahahha eller inte ;) Dummer! 
Pöösss haij :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0