Jag är Bäst =D

Hahaha hur kunde jag låta dig hålla på sådär ?
Nej, aldrig mer :)
Jag är starkare än dig på så många sätt och jag är ingen annan än migsjälv!

Hihih idag har vart en så slö dag, sovit i omgångar och kom nog inte upp förräns klockan var vid 18 eller ngt.. De har bara regnat och fanns liksom inte så myckt annat o göra. Spelat kort och herregud vad jag är bra/blåst!! Både och faktiskt.. personlighets skiftningar kanske ;) Prata med han igår och ihh hahha .. vi gjorde vår egen *novell hahha (aa) Hur som hellst så blir de väl sova nu för imorgon blir det en tredje tatuering :D Längtar! Så underbart fiiin <33 Bilder kommer såklart under kvällen där då men först efter blir de marknad.. (igen) haha! :D  Nu borde man nog försöka somna så att man hinner med allt fix fix till imorn.. Måååste platta krullhåret hehe ;P annars blir de svårt att få upp allt hår i nacken ju, Men puss & Godnatt! Här kommer en låt/video som är underbar <3 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0