Info.. fot :P

I onsdags blev de att man satt på akuten med pappa, foten blev mer svullen och smärtan steg under den natten där så vi åkte in och fick de röntgat.. där inne börja jag gråta :( <33 och jag som aldrig vill visa mig svag, men innan dess träffa vi en ssk som var sånn bitch. Guud vad sur jag blev på henne hahah och jaa.. jag har en hög smärttröskel! xD
Fick iallafall bekräftat att de bara var en kraftig stukning så skönt de men hade fan velat ha kryckor eller ngt men idag kan jag iallafall gå  :) nej men snygga läkare fanns där också :D hihi så puss på dem ;) hahah usch inge kul egentligen men man spenderade 5 timmar med air condition ;) hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0