Idag är en bra dag! <3

Hahahha gårdagens tabbe... Skulle ju in o duscha innan jag somnade! .. jo jag glömde ju raka benen ;) så de ska jag springa in o göra nu samtidigt som håret med ska duschas =D Dagens dresscode får komma upp senare. Ska med pappa och lämna mormor på centralen med o skicka henne vidare mot Helsingborg :( <3 Sen blir de att sticka mot Emma för singstar, film, mat, FUSSBALL ! ALLTSÅ HELT SERIÖST.. Tyskland kommer vinna hela VM! Eller de måste, tänk så taggade dem är nu efter 2008 EM'et.. ?? :O Jo vi kommer vinna, mina landsmän & jag ;D


 <33
bye sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mattiserica

Nice site, keep up the good work!

2011-08-05 @ 11:15:18
URL: http://mattiserica.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0