Hemma :D och massa mer!

Vi är hemma! landade i kastrup vid 7 typ.  och de första som kom ur min mun var.. De e kallt :O hahha!
Iallafall så tog den andra flygresan 11 timmar eller ngt, trångt var de.. helt okej mat.. varmt under natten (svettades som en griis!).. och sov dåligt! hahha men hur som hellst gick de hellt okej med resan då :P  Drack gin & tonic, sen lekte man tjuren fredinand med limebiten som var kvar ;) hahaha.. rätt roligt! Satt och lyssna på musik exakt hela tiden faan.. fanns ju inget annat o göra förutom att äta men blä på de. Har hunnit vara hos grannarna ett tag nu med på förmiddagen! :D Såå happy moment <3 Även sett att man fått post, betygen från skolan och mina provsvar, inget possitivt alltså så de e bra! :D Skönt men nya prover på måndag för då har de gått 3 månader o sen nya om 3 till.. :P usch på de! Ska dra till pappa nu och hälsa på vovvsen med :D Sen blir de mat där och senare vidare till Marcus tha dansk ^^ :D Hahah fullspäckat schema nu denna veckan innan allt jobb drar igång senare :D hahaha men de kommer gå bra, Spillde även just bubbelvatten på hela bordet, tappade flaska som var ny o halvöppen.. den börja spruta o ha sig så nu är mina papper blöta haha.. tur man redan läst dem ;) <3 Hörs senare , pusspuss

Kommentarer
Postat av: emelie

hej

Jag har precis fixat en liten tävling på min blogg där både du och jag kan bli glada.

Var gärna med och tävla.

Men vill du inte tävla så blir jag ändå glad om du röstar. Säg bara till att du inte tävlar då :)



Kram kram

2010-07-06 @ 14:22:00
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0