Godnatt & bilder + tattos ;)

Pratat med Emma typ superlänge :D Eller hahha mestadels skrattat!! :D Love u! <33
Hur som hellst så var de sol idag, äntligen och jag var uppe i tid.. solade väl stort sätt och låg 4 timmar :D Underbart, Sen blev de lite fixning här & där.. faktiskt mest bara vart sånn här slapp dag idag med, vi gick väl 1,5 km nu innan under kvällen för att komma till en resturang som hade typ pizza o bra pasta rätter. men njaa, ångrade mig! Tog lasagne men skulle nog tagit pizza för så himla Mums var den liksom inte :( Tur man käkade salladsbuffe till :D Ännu godare där med massa minimajs ;) tihih <3 Tänkte lägga in bilder nu men orkar faktiskt inte.. Eller jo kanske någon bara, på tatueringen!! Mamma gjorde oxå en förresten.. men jag leder med 3-2 haha! o jag e inte ens 18 (hur ska detta sluta) hahah! Puss kram o godnatt, vi åker hem imorgon föresten :( not okej alls.. eller jo hem till vännerna men inte annars :(<3 Här kommer de:


Jag trodde de skulle göra aj ont aj liiksom.. men icke alls! :D¨


Röd o svullen o ömm som fan efteråt bara :( :P men men! hihih


Mamma gjorde en fotlänk, grymt snygg med mitt namn... -->


... och självklart Markus namn med, där bak blev de ritat så den går ihop :D!

 (IGÅR) Sen skulle ju Tyskland börja spela sin andra kvartsfinals match eller ngt sånt :D Då var vi på marknaden så jag stack till baren, beställde baccardi med apelsin juice :D och snacka med folk :D ahhaha Träffa en thailändare där som man satt o skratta med! Han heja på Argentina så bad for them liksom hahha. sen prata han massa om mig o så.. o plötsligt bara : So du you have husband in Sweden ?! jag bara: Nööööööooo hahaha :P men han var trevlig så puss på honom xD hahaha!


Kommentarer
Postat av: Joachimkatarina

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-07-05 @ 08:50:21
URL: http://joachimkatarina.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0