Glädje =D

Oh okej nu ska ni få veta att jag älskar mitt jobb, älskar personalen och de boende! Underbarare människor får man leta efter <3 Dagen har flytit på som vanligt men ngt har hänt .. :( Min Syster, min älskade granne, min Jasmina!! Åkte till Bosnien idag. Kommer såklart överleva men nej eller inte, hoppas du får de kul och jag älskar dig :D<3 Mamma o bror åkte med idag, så nu e man själv en vecka.. eller har ju såklart pappa men inte här. Handlade nu lite efter jobb.. Schampoo & balsam, skit cool tandborste, tandkräm & naturdiet blandnings grejs (A)  Nej jag tror att jag trivs nu denna veckan, älskar att klara mig själv :)
Ska snart hoppa in i duschen nu får sen bär de vidare mot Dansken och där blir de väl kvällstrevligt med film o dricka ?? :O hahha och imorgon blir de jobb.. Sover dock där så de e skönt att man har kvällen då och börjar vid 1 eller lite innan, ordnar sig :) Ha de så bra och hoppas alla får en trevlig fredagskväll ;) hihih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0