Fertisch!! :D allt är inne.. förutom handbagaget men de står så fint i hörnan hahaha!

Kommer somna nu, fan blev helt plötsligt piss trött. Måste bara duscha först för varm blev man i detta rummet. Jobbar hårt med kläderna haha! Vill komma härifrån och det skulle gå o ordna med den halva lönen från jobbet under första tiden... Borlänge kanske, en vecka innan sista året på gymnasiet börjar.. veckan efter jobbet slutar. Det hade kunnat gå och jag vill dit, träffa flickan som 'jag kommer grina ända tills den dagen du kommer hit' sa. haha :) Underbart, nej men nu måste jag avsluta för annars kommer mina ögon få kors på sig.. som i de gamla barnböckerna.. kommer ni ihåg på mjukisdjuren där, hahhah! x_x muhahaa!
Godnatt & sov gott underbaringar (A)<33 vi bjuder på en bild ;P


Vet inte vad jag gör i ansiktet men hahah ngt blev de i förbi farten ;) Pöss haij!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0