Det bara é så =D


För att göra en lång historia kort så ska jag berätta om en kvinna med stor betydelse i mitt liv. Visst borde det vara min mamma vilket även finns i mina tankar men denna gången ska jag berätta om Ella, min sol <3 Du får mig stabil när jag känner för att falla. Du är den jag väljer att berätta allt till. Tror du fått veta mest om mig på kortast tid faktiskt, så mycket litar jag på dig. När jag säger att jag saknar jobb så är du inräknad, man blir alltid glad av att träffa dig. Du har sett mig fundersam, du har sett mig lycklig, till och med ledsen. Vi delar erfarenheter som andra byter underkläder. Och jag vet inte hur mitt liv skulle sett ut nu om inte du tagit del utav de. Om du hade vart min mamma så hade jag nog kunnat säga 'jag älskar dig' för så mycket har du betytt och det kommer jag alltid bära med mig. Tatoo your name across my heart <3 Tack Ella för att du bara finns där. Finns nog ingen som dig. Solens strålar värmer säger man, och nu vet jag att det stämmer! Ingen får mig så rörd som du emellan åt. Jag har hittat min ängel (=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0