Bilder.. från Grillningen/Stranden! :D<33


Här kommer lite bilder från i lördags/söndags då de vart grillning och strandkuul :D <33


 Älskade Molle kalven <3 men de var så varmt för honom :(


People =D<3


Min älskade syster, vettifan hur jag skulle klara vardagarna utan henne <3


Några timmar gick sen så startade jag banan/krämost & vattenkrig mot kusinen


Blev först buren, sen slängd & efter de slagen hahhaha :(

             STRANDEN :D:D


Markus, Bia & Cicci letade miniräkor eller ngt xD


Mamma & jaag, samma fula näsor hahha men Älskar oss ändå :P


Sen grävde jag & kusin värsta gropen så barnen kunde sätta sig ner.. sen blev de nedgrävda hahhahah xD guud vad de var kul.


Resultatet =D hahhha gúd vad alla runt om tittade & skratta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0