=$

Jag är glad nu, gladare än innan. Vad gör de om jag inte vinner den sista avslutnings tävligen juniorerna i klubben har.. hellre inget pris än att få tredjepris. Då blir jag nöjd. Då kommer ingen fråga efter ett pris som man inte har hemma.. eftersom de inte ens vet om där borde vara ett till eller ej! Jag visar mig aldrig svag så därför ska de bli ett nöje att inte få 2a eller 3e pris. Vinner jag inte så ska jag inget pris ha. hahhaha älskar min stil. Vart skit förbannad innan under skriv grejen på träningen men what's a girl to do ?? :P

Och nu är jag glad för that cute boy makes me happy =) <3 hehe

 Tinkle Tinkle <3



Kommentarer
Postat av: Bästa Mostern

Fan, du städat rummet?????

2010-06-17 @ 11:26:05
Postat av: Anonym

hehhe njaa.. den bilden togs i sommras ... hehe! så det ser nog inte ut så där hemma längre, + har de blitt lite ommöblerat :)

2010-06-17 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0