Svär med ett leende på läpparna ;)

Sitter i skolan och lyssnar på dåliga idol framträdande samtidigt som jag skriver ett arbete som ska skickas iväg till Marquess :D my brother <3
Iallfall så kan ni få veta att jag dessutom bara vill åka hem men ska nog bara kräka ur mig ngt för är lite less just bara idag. Kan vara för att jag är rätt trött eller så går inte folk ihop med mig idag. Usch ^^

Senare blir det träning och det gillas iallafall :D Bowling! Får bli en timme och sen hem till cp datorn som har börjat en streik tror jag. Laptop VS. Emelie... hahahha ;) Bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Tommyaida

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-04-28 @ 10:36:22
URL: http://tommyaida.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0